Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 7, 2009

Setelah 2 hari ber JM5

Semlm berjaya makan.. hari ni pun berjaya jugak..
Bangun tido terus bancuh guna air sejuk peti ais..
Rasanya cam oren campur tepung..
Oklah tu.. tekak aku leh terima..

Lepas tukan tak leh makan selama 2 jam..
Aku tak kisah pun sbb aku bukan jenis sarapan sgt..
So, balik rehat kul 3.00 baru aku makan..

Perut mmg rasa lapar..
Tapi bila makan.. tak leh masuk banyak cam selalu..
Cam separuh baru makan.. perut dah rasa penuh..
So, kalau dah berperasaan camtu.. aku stop jelah makan..

Minum air banyak-banyak..
Tapi semlm aku minum sket je.. sbb lupa bawa air..

Berapa berat dah turun..

SEKILO pun belum..

Yelah baru 2 hari kan..
Kalau sehari turun sekilo..
Abih 20 sachet tu = 20kg..

Logik ke ?!!! :)

Oleh itu aku bawa bersabar...
.
.
.

6 comments:

adha said...

ok la kalau tekak ko leh terima...

lapa memang lapa.. tp kalau mkn memang sket jek.. kalau ko da benti ambik JM5 pun perut ko da biasa makan sket da kenyang

I want to lose weight said...

heheh baru start 2 hari.. tgk pas abih sekotak apa jadi.. :")

i.z.m.a said...

chaiyok!!! hope your dream come true!!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sis....zana pun baru jer amik JM 5 nie balik..tu pun hubby yg sponsor kan...

mm....makan time pagi ker tengahari erk...bila baca entry sis nie...cam confuse plak..coz' so far zana amik time tengahari....3 jam after b/fast and 3 jam b4 hi tea....tp sure malam mmg tak makan punyer...

I want to lose weight said...

AKAK ambik pagi..
sebab tak koser nak berangkut apa bagai ke pejabat..

Lazyf... said...

member der hamek mende alah nih...
tbukti susut sungguh tubuh badannyer itewww...
tp cam bese la...kene ikut btul2 T&C jusmate 5 nih...brula menjadik!!!huhuhu...