Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, December 27, 2009

Seperti biasa.. SAYA SAYANG SUAMI SAYA !!!

Kenapa tertunduk2 camni..
Sebab...

Anak Inche Izman ada bawah meja..
Ketuk sana.. ketuk sini..
Suluh sana.. suluh sini...
Kejap dia jadi Manny (Handy Manny)
Kejap da jadi Bob (Bob The Builder)


Mak dia cool je kan..
Boleh senyum lebar2 lagi..
Wpun muka berminyak sapi..
Badan penat.. kaki sakit...

SEBAB...

Lepas meround pasar karat..
Parking jauh nak mampus..
Pastu kat situ.. Inche Izman jalan..
Cam dia tgh dalam perlumbaan lumba jalan kaki 1km..
Kaki aku rasa cam nak tercabut punya penat..

Kenapa masih senyum ?!!!

Inche Izman BELANJA MAKAN PIZZA !!!!

Saya sangat suka.. dan sangat sayang suami saya...
.
.
.

4 comments:

adikmanje said...

Lama dah aku dah pergi pasar karat...klu pergi sure aku jadi rambang mata sampai tak tau nak beli apa....

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

Ms AiReEn MoHd said...

KALIP DA MAIN cak cak plak..kekeeek mkn pizza yummeh tummy nokkk

noradzlina.kamdani said...

zel...piza...mcm sebati gitu...ko ni bkn ape..saje jek lepas geram sbb kt Tg Malim xde Pizza Hut kn...aku pun klu lepas ke bahau / seremban mau gak menyinggah pondok piza tu...kuala pilah ader kfc jek...