Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, December 16, 2009

Pagi ni.. Cikgu Zalia naik hantu !!!!

Kelas pagi ni ada 3 melayu.. 3 India..
Ni bukan nak citer bangsa mana pandai..
Bangsa mana kurang pandai...
Lebih kurang sama level je semuanya...

Cuma aku bengang sbb cuti sekolah dah nak abih..
3 org anak India ni.. dah ler lambat wat keje..
Pastu asyik bersembang sesama sendiri
Aku dah asingkan tempat..
Asal aku lepa je depa berjalan sana sini..

Pastu pagi ni..
Yang sorang mulut banyak ni dok bising..
Fail dia save dalam PC tak jumpa..
Aku cakap "you salah save ler tu.."
Pastu dia terus membebel-bebel tunjuk bebal lak kat aku..
So, dengan baik hatinya..
Aku cakap kat dia..
"Takpe you sambung keje baru.. yg lama tu biar.."

Pastu aku dengar dia dok sumpah seranah dalam Tamil..
Tapi aku dapat dengar perkataan "SAVE" & "STUPID"..
Aku pun jerkah budak sebelah dia tu..

"Dia cakap saya stupid ke?"

Budak sebelah tu dengan muka terpana dia..
Budak yg sumpah seranah aku tu dah pucat..

"You yang tak reti... Saya pulak yang stupid"
Itu je aku balas..

Ikut hati aku.. hendak je aku hempuk ngn keyboard..
Sesedap rasa.. cakap aku lak yg stupid..
Dah laa aku ni cikgu dia..

NOTE:

Aku bukan racist hokay..
Kat PID aku layan sumer bangsa sama rata..
Ambilan pelajar kat PID ni pun berdasarkan sapa cepat dia dapat..
Takde pakai kuota-kuota..

Bangsa yg aku benci kat dunia ni..
Satu bangsa je.. iaitu YAHUDI..
Yang lain selagi korang baik ngn aku..
Aku 10 kali akan lebih baik ngn korang :)
.
.
.

3 comments:

niena said...

cikgu zalia...sabar...jgn marah2...hari ni dh gaji...nanti g shopping ye...leh kurangkan stress...hehe...

its me said...

wah wah da lebeh si itam belegam ni...apsal ko tak rodok jer mulut die tu ngan keyboard...libas ngan mouse kang...da la baral nak kate org stupido...ko yg stupido..aku suh kalip saound kang.....kalip saound dak keling ni ngan bahasa awak awak tu...kalip kan suker bahsa saya awak bagai ni kang...sok sok ade anak aku pun nak suh anak aku berbahasa saya awak mcm kalip...mcm kiut jer aku dengo...

Anonymous said...

Aireen..

Ko bagi je dia tgk Playhouse Disney Channel..

Kat situ kartunnya sumer cakap SAYA DAN AWAK..

Niena..

Tulaaaa

Nasib baik aku teringatkan gaji berserta bonus dlm account :)