Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, December 9, 2009

Khayra Ain Saffiyah sudah besar...


Igt lagi tak budak tak cukup bulan ni..
Lahir 2 hari sblm besday Khaleef..
Dengan berat 1.4kg..
Masa tu dia ni betul2 sama besar dengan botol mineral kecik tu..


Khayra dah 3 bulan 10 hari..
Berat pun dah 4kg..
Mmg betul ada gen keluarga aku..
Sebab dia dapat naikkan berat dia..
Super fast.. Doktor pun kagum ngn pencapaian dia

Like makcik like anak sedara la kan..
Makcik dia leh naik 2-3 kg sehari..
Apa ada hal Khayra nak naik 1-2kg sebulan..



Nak angkat kepala pun tak larat..
Pipi tembam sangat..

Abg Khaleef sayang sangat ngn baby Khayra ni..
Kalau datang.. dia laaa tukang ngasuh..
.
.
.

1 comment:

NaNa YuSoF said...

comey la baby khayra ni...
ni yg xsabor nk kawin n dpt anak...
hehehe....