Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, December 9, 2009

Kadang-kadang boleh diharap...

Ni mood dia tgh OK..
Baru lepas makan sebungkus mini chipsmore..
Bersepah ler habuk2 biskut tu..

Sekali suruh je.. terus p dapur ambik penyapu..
Sapu sendiri siap masuk dalam penyodok..
Selalunya dia akan sapu ke luar sliding door..

Khaleef yg teringin sangat nak adik..
Elmo tu dia panggil Kara..
(khayra sepupu baru dia anak adik aku)

Bagi baring atas bantal.. buh buak tepi Kara..
Pastu polok (peluk) nak suh tido...

Pastu bising kat aku..

"MAMI... MATA DIA TAK BOLEH TUTUP!!!!"

Pastu baran.. campak Kara atas lantai...
.
.
.

6 comments:

Kaseh said...

hahha comel jek..mmg la mata kara takleh tutup sayang oiii... ermm dia nak adik tuh zel...
ko dah minu JDM5 kan.. insyaALLAH pasni pasti melekat..sebb dalam tu ada ubat hormon sekali tuh.. mudah2an amin.. ko tanya la khaleef nak adik laki ka pmpuan.. tgk apa dia jawab..

LiAnA said...

adoiii khaleef ni kelakarlah.. mata besar godang tu takde makna nak tutup...


dah boleh dapat adik tu.. tgk pon dah boleh diharap :D

Mar said...

insyaallah kalep akan dapat adik n auntie pn dapat baby...amin..

Beattey said...

Nak adik sesangat gamaknye tu..

betul kata kak kaseh...

first baby aku dulu..minum JDM5 terus lekat...

kakak yang jual kat aku gelak jek...dia kata sambung JDM5 lepas beranak...

hareeemmm!!!!

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Kalep selalu kata dia nak adik poan-poan (pompuan ler tu)

Maybe sbb semua sepupu dia baby girl.. so dia dah biasa ler ngn baby poan-poan..

Tapi khaleef ni cukup pantang dengan baby yang kuat menangis.. dia jadi sangat rimas..

Dan-dan tu dia akan ajak mami dia balik..

Aku pun kalau boleh nak poan-poan gak.. Leh aku meroyan tahap gaban beli baju

noradzlina.kamdani said...

waaaa..mmg aku doakan ko dpt baby ble g cuti minggu dpn dgn inche azman tu....