Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, December 3, 2009

Aku dan Peserta No.39...

I will not let the picture do the talking :)
Let me talk... ecececehhhh
Kelas omputeh di pagi jemahat..


Semalam petangkan ada date ngn peserta no.39..
Dia ni dah layak hukum penjara seumur hidup..
Sebab dah makan nasi lebih dari 10 kali..
Up lagi makan nasi lemak taw...

Sempena kitaorg dua nak mula ambik JM5..
Mesti ada celebration party kan..
So, KFC yg sedap sehingga menjilat jari..

Adakah JM5 akan membawa perubahan?
Sila tunggu ye update seterusnya nanti..
Sapa-sapa nak beli JM5 dengan harga murah...
Boleh contact aku melalui emel hokay..
Dijamin tulen 100%...
.
.
.

13 comments:

Mar said...

lemah semangat mar tgk kfc tuh...waarrrggghh

ayulynn said...

K.Zel, lps minum nati mesti kasi komen tau?kalu menjadi,Ayu pun nak try gak...hehehee

ainrahman said...

musti bg tau perubahanyer...nak tau jugak..sambil2 dok servey nak pakai produk mana 1..sementara tu sempat la nak ternak lemak sikit lagik...kekekeke...go gurlllzzz

LiaNa YuSoF said...

saya sarankan akak minum secara konsisten..jgn jd mcm saya ni... hangat2 taik ayam je...hehehe...
ada lg skotak lebih kt umh.. nk minum, xminum2... ni sume psal stop kjap masa raya aidilfitri yg lalu...dan berat pon xturun masa minum.. tp saya ingt nk minum blik scara konsisten..hehehe...
(ayat yg sama, berulang2 kali ckp dr raya yg lepas..tp buat nye idok...hihihi)
jgn lupe, bykkn minum air putih... nnt lg cpat nmpk kesan nye...

maira said...

Zel, leh dapat murah ek?
beraper sekotak ek... hihi.. nanti ku emel ek

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Tulah.. akak pun risau part tu laa.. takut jadi cam HL dulu..

Last2 tong sampah makan..

Kan bagus ada maid..
Pesan kat dia.. kul 9.00 pagi & 9.00 malam bancuh dan sua ke batang hidung saya suh minum :)

noradzlina.kamdani said...

wow ze, ade pembaharuan nmpknye..xpe teruskan usaha anda..kite pun blm mnegurus lg..no timbang tu mcm main2 jek...

kak long said...

Zel..bukan ke...ko dan peserta no. 39 pernah ambik JDM5 ke?
Aku join venture time tu....
Erkk... ke bukan ko ?? konpius mak long .

sitie said...

lepas nie kena la diet tul2...takut nanti nyesal lak guna jdm coz arge die mahal..tp jgn takut..mmg berbaloi guna jdm nie..coz x de kenaikan semula...smoga berjaya...;)

arbaieyah said...

waaa bestnya makan jd5....nanti hapdet ek perkembangan jd5 ni.....aku nak makan nak jugak tahu adakah jd5 ni sgt berkesan utk pengurusan berat badan....chayokkkkkkk.....aku harap ko akan capai impian untuk turun 20kg zel.....

arbaieyah said...

zel...aku pun baru nak mulakan semula HL...dah beli 30hb dec ari tu,...sampai ari ni aku lum makan2 lahi HL tu....jom kita mulakan sesama,,,,ko makan jd5,,,aku makan HL..ehe..

LiaNa YuSoF said...

hahaha..
kelakor la kak zel ni..
maid tu jgn le suruh dia sua kt batang idong akak, nnt bkn minum pkai mulut, tp msuk dlm idong pulok...hahaha....

Anonymous said...

mjog ahugavert, takk