Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, November 19, 2010

Ketam lagi dan lagi..

Lain-lain benda yang aku ngidam dulu..
Cam budu.. eskem BR...siput sedut..
Sumer cam sekali makan..
Pastu tak lalu dah..

Tapi part ketam ni mmg berlanjutan..
Kalau boleh hari2 nak makan ketam..
Dah tu mesti masak lemak cili api..
Masak lain tak lalu..

Hari ni.. ketam lagi..
Masak 4 ekor gemuk-gemuk..
Skang harga ketam murah..
RM12.50 sekilo..
So, hangkut laa banyak2 ekor sekaligus..

4 ekor konon-konon 2 lunch.. 2 dinner..
Tak leh tahan seeeeeiiihhh...
Aku bantai habih 4 ekor tu sekali hadap :)
Lega!!!

Wpun aku masak takde laa sesedap mana..
.
.
.

7 comments:

NurulHudaResad said...

murahnya ketam....akak beli kt mana ek..kalo kat pasar x jumpa la harga gitu...kalo amek 4 ekor besar2 harus rm20 kekdahnya.....kite pon suke mkn tp awal2 bulan sahaja....hihih

Unknown said...

sedap yer ketam....dapat yg gemok2..dulu time sblm pregnantkan hana aku x suka.eh bukan x suka susah nak mkn...coz penat kopek..isi ciput...

tunggu la aku habis pantang..but x tau lah....coz aku menyusu bb takut lak nak mkn...takut bb allergic.

yg pasti....mlm sblm aku turun tanda..aku dah puas melantak ketam kat restoran nelayan....hahahahahaha

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Tulah..

Aku sblm peknen yang ni mmg tak suka ketam..

Tak suka pasal leceh nak makan, dah tu rasa takde laa sedap mana..

Tapi peknen kali ni.. kepala tu dok bayang ketam je.. Dah ler susah nak dapat kat restoran area sini...

Kalau nak makan kena masak sendiri..

MR said...

kalo nenek onah tahu ni, harus dia kata nnt anak ko kuat munggah. hehe

sahira said...

sedap nyer ketam..aku pun craving 4 ketam.. tp nk ketam masak telur masin tuh..mana reti.. bengkok laki nk g mkn kat chinese food je.. sedap nyer..arituh member laki aku belanja kedai kat bkt antarabangsa..sgt2 marbeles..cam tau2 je aku mengidam...

AMIIZAA@Mieja said...

weiiiii tak aci.....ko letak gambo kulit ketam jerk.....hikhikhik

AMIIZAA@Mieja said...

weiiiii tak aci.....ko letak gambo kulit ketam jerk.....hikhikhik