Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 1, 2010

Malam ni lain kes...

Tetiba baring atas peha mami..
Kepala dia pening sangat banyak (kata dia...)
Mami kena picit kuat-kuat..

OK BOLEH...

NAK UBAT TAK?!!

Laju je makan ubat dia laaaa...
3 biji terus makan ubat berbentuk WGROSH tu.. (love)

Lepas makan tanya balik..
DAH HILANG KE SAKIT KEPALA?

SUDAH MAMI...
BOLEH KALEP PERGI LANCING?

Tu dia yang tadi pening2 ngalahkan mami yang BP tinggi ni...
Tengah memancing yoyo dalam rumah..
Kalau dapat tu.. siap jerit2 suh aku tarik sama..
Ikan besar sangat...
Sekali dah smpi darat..
Tiba-tiba kucing pulak makan ikan tu...

(ACIK & FAMILY - igt tak citer ni berlaku kat mana :))

Ni laa yang menyebabkan kepala dia pening tadi..
Sebab kena buat keje kaler2..
Tu mami jugak laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tu....
.
.
.

3 comments:

noradzlina.kamdani said...

mami rajin siapkn keje uamh kalep

I want to lose weight said...

tak koser..
mami pun banyak keje :))

memorisusuanku said...

hehhehehe comel:)

cantek ayeep kaler-kaler:)
yoyo tuh ali pon ada...kaler ijo...