Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 1, 2010

Dia lagi wat hal....

Oleh kerana Jumaat Papa ada..
So, papa laa yang anta ambik sekolah..

Kalau aku yg ambik..
Soalan no.1 ADA KEJE SEKOLAH TAK?

Jumaat lepas papa tak tanya pun..
Pastu beg sekolah pun tak turun dari kereta..
So, aku assumed takde laa tu..
Nak pi cek malas!!

Sekali pagi ni.. smpi umah kawan dia..
Baru dia cakap... ADA KEJE MAMI...
Apalagi.. terus kuar buku pensel letak atas peha..
Tangan kiri... SILA MENULIS!!!

Bayangkan betapa thrill..
Lagi nak bawak kete... lagi nak tulis..
Lagi nak snap :))

MY MOM, SUPERMOM!!!!

Takde laa wei.. jangan report polis trafik..
Aku tulis masa lampu merah tu..
Tapi hari ni lampu merah seolah2 cemburu pulak..
Kejap je dah hijau..

Maka tak sempat ler siap..
Lepas huruf Y.. ada huruf Z...
Pastu nak kena kaler pulak..

Maka.. aku cakap kat Kalep..
NANTI CAKAP TEACHER, BUKU TINGGAL RUMAH TAU..
Anakku yang baik pun hangguk kepala..

Sampai kat gate sekolah..
Cam biasa cikgu dia terus bukak pintu kereta nak ambik dia..

Sambil-sambil turun kereta...

"TEACHER, MAMI CAKAP BUKU KALEP TINGGAL... TU BUKU!!!"

Runcing je tangan dia tunjuk buku yg aku letak celah handbrake..

Mami terus masuk gear 1.. tekan minyak...
Moga-moga cikgu dia tak paham kepelatan Kalep...
.
.
.

10 comments:

nurulhudaresad said...

hahhahhahhahah...lama x baca kalep buat lawak cenggini...

Va Va Voom said...

hahahahhahahah kalep u r so cute..!!

-iLLa- said...

adehhh...tgelak besar ku kak..

Nieza Ishak said...

kah kah kahhhhhh ....
adeyy la ...kantoiiiiiiiii

aku pun malam tadik buat drama dgn suffiya suh papa tdo lam bilik ..

'kakak, cuba tanya papa tak nak tdo dlm bilik ker ???"

ingatkan pandai la dia buat ayat ..

skalik suffiya cakap " papa, ibu tanya .. papa tak nak tdo dgn ibu dalam bilik malam ni ?.... cehhhhhhh .....tak pasai2 kena overtime ... huk huk

.::CeK LaLa::. said...

hahahahaahhahahha!!!!
Kalep the bravooooO!!!

littlehumblelynn said...

muahahahha

lawak sungguh..gen sapa nih?

Mia-Ina said...

nasib bukan mia yg jd cikgu tue..klu tak, cepat je mia menangkap..selalu kena dgn anak2x didik...tp akhirnya kantoi dgn mia..budak ni selalu ckp jujur..susah nak tipu..reaksi alasan diaorg cecikgu leh tau..

noradzlina.kamdani said...

xbek ko ajo kalep tipu he he he

AIN NAZRI said...

wakakakakka gler nak gelak.. hik hik hik

aLiYaHaRiZ said...

tak boleh blah betul..mak nye tulis pakai tangan kiri...mengekek ngekek wani dok tahan gelak..