Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 3, 2010

Breast Pump...

Tengah-tengah SMS Inche Izman pasal hadiah Anniversary..
Pastu aku anta 1 sms ni..

B, tak dapat C3, Breast Pump pun jadi laaaa...

Pastu lama dia senyap tak balas..
Tak tau laa tengah kira budget ke..
Pikir nak beli 2-2 ke..
Mana laa nak tau kan :))

Pastu SMS masuk..

Bukan dah besar ke?

Mula-mula baca aku pun BLUR jugak..
Lama sket baru dapat pick up..

Aku pun balas..

B, breast pump tu untuk PAM SUSU.. bukan bagi besar "tut"..

Hahahahahahaha....
Apalah Papa Jiman ni..
Rupanya dia terbayangkan breast pump tu..
Cam iklan-iklan yang banyak kat sokabar..
PAM Z***R!!!

Tu laaa.. baca lagi Harian Metro banyak-banyak :))
.
.
.

entry ini telah diterbitkan atas izin Inche Izman :))

13 comments:

adha said...

wakakaka......... stetment tak hagak2....

iswatie "colours of life" said...

aku pun pakai spectra nih...but skrg dok mengidam medela..hahahaha

ayoo..lakihang mmg pikiran luas benor.hahahaha

nurulhudaresad said...

hahahahahhaa.....tp dr pandangan seorang lelaki.....logik jugak kak...pam means memasukkan angin supaya lebih besar...ala2 tayar n belon....

I want to lose weight said...

Aku belum kaji lagi nak beli apa..
Tgu baby kuar laa tgk camne..
Kang dh beli.. tgk2 baby takmo susu badan..

littlehumblelynn said...

adoikhh ketuk pala 2-3x..heheheh..
inche azman..sila prihatin ok!!

recommended:
spectra 3 utk low budget tp sgt efisyen

tp aku pakai AVENT MANUAL ajek..

marziah said...

ye sokabar harus dipersalahkan dalam insiden ini....hahahahaha

Lia said...

hahahaha...zel...terbahak-bahak aku ketwa..
aku dh dpt bygkan muka inchi azman yg penuh dengan muka blur dan tulusnya berkata begitu.... hahahah

a l y a a a h m a d said...

hahhhhaahaahahah....pecah perut alyaa kak zel oi......

Tie-Ibu wawanisolehah said...

sabo je la haku

noradzlina.kamdani said...

tergelak beso aku membaca nye he he he

AIN NAZRI said...

wakakakaka..lawak dipetang hari yg lemau nie kak.. mmg sgt suci laki akak nie.. breast pump pon x kenal.. hik hik hik

Nieja said...

LAWOK LAWOK..

Me said...

hahhahaha.. owh inche izman... satu permintaan cik isteri yg sgt membingungkan ek... hahhaha... silalah belikan.. utk si anak juga.. confirm ada sus pn zel... beli beli jgn tak beli... tapi i pakai tollyjoy sajork.. battery operated... :) salam kenal... i kawan MR selalu bc your blog tapi yg nie paling tak tahan sehingga meronta2 utk memberi komen hahahha