Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 7, 2010

Gigih version M.A.L.A.S

Cam biasa.. malam sblm Inche Izman balik Mambang..
Bini dia yg chumel ni akan masak..
Selalunya dia akan ditanya apa mau makan?
Tapi ini malam tak koser nak tanya..

Kang jawapan dia pelik-pelik..
Dah tu susah pulak nak masak..
So, malam ni ikut selera bini dia plak..

Ikan bilis + kentang goreng berlada..
Meleps hokay.. wpun ringkas..


Telur mata masak kicap..
Yang ni dengan nasi panas..
Memang marbeles..

Ni penyeri suasana je..
Aku ngn Inche Izman..
Sama-sama bukan pemakan sayur sangat..
Kobis + tauhu tumis ngn ikan bilis saja..

Hasilnya Inche Izman makan tak bertambah pun..
Yang beriya-iya sangat makan, mak buyung sorang ni..
Separuh periuk kecik tu aku sorang2 je..

Aku memang penggemar lauk ringkas..
Telur mata makan ngn kicap pun leh tambah nasi..
Dah lama jugak tak selera makan camni..
Lepas-lepas demam hari tu mmg asyik takde selera je..
Tekak tu nak macam-macam..
Bila dah dapat.. tak selera pulak..

Pada yang tertanya-tanya apa jadi Gunting Milen..

TAK JADI PUN..

Hajah Norlia tak kasi pergi..
Katanya..

"Jangan nak mengada-ngada laaa time2 tak sihat ni.."

Huhuhuhuhuhu...
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

rajinnye msk...telor msk icap tu buat aku rs mcm nk kene msk le utk lauk esok he he he....

hjh norlia xkesian ke kat baby..nnt baby keluar air liur sbb mami xdpt g GENTING he he he

I want to lose weight said...

Heheh.. tak ngidam pun..
Saja nak buang masa pi Genting

littlehumblelynn said...

fav tuh......ikan bilis + kentang tuh!!

Dilily said...

alamak zel, saya sudah terliur dengan kentang berlada tulah.....

I want to lose weight said...

Sila masak ini malam ;)