Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 9, 2010

Khaleef sudah dapat Report Card

Berjaya menggondol tempat ke-12 dari 18 org murid..
Melepasi sasaran mami yg menyasarkan tempat ke 15 dan ke atas...
Slek tentang Bahasa Cina...
Bebudak Cina sumer score 100%..
Sekali dia dapat 82% sahaja..

Komen cikgu dia..
Saling tak tumpah cam komen mami dia jugak...

MALAS NAK BUAT KERJA...

Maklum laaa...
Kerjaya utama dia skang adalah Ultraman sepenuh masa...

Ni yang salah kat kertas Bahasa Cina..
Ada perkataan missing..

Ni pulak salah bulat...

Padahal E-Egg tu dah ratusan kali dia hafal..
Camne bentuk bulat camtu...
Boleh jadi ICE pulak...

Apa-apa pun..
Mami tak marah apa pun..
Sebab mami dia pun malas suh anak ulangkaji..
So, terima dengan hati yang redho...

Tahun depan kita cuba sekolah lain pulak...
.
.
.

5 comments:

nurulhudaresad said...

hehehe....ok la x study nomor 12..kalo study haaaa mesti cemerlang terbilang..

Hafiz said...

OK laa tu... baru 4 tahun...

Mieja@Faiza Amir 2001 said...

tahniah ayeep:)
4 thn dah bijak macam mami dia jugak:)

noradzlina.kamdani said...

tahniah kalep...xsia2 mami anto kalep g sekola

haa elok la tuka sekola len...kang kata sembahyang xpayah lg sbb sekola cina

idtgm@streamy.com said...

Mami dia tak main laaa nombor belas-belas..

Paling jauh pergi masa Sekolah Rendah,

No.2 je.. tak pernah lebih dari itu..

Ni mesti turun papa dia main belas-belas :))