Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, November 13, 2010

Janggut....


Kalau ada sesapa kat umah ni..
Tak kira laaa Papa ke.. Mak Su ke.. Nenek ke..
Memang aku takmo tido dengan budak Khaleef ni..
Lasak tu satu hal..
Pastu dia suka menendang..
Pastu suka menyelit masuk celah ketiak orang..

So, ada orang lain..
Leh laaa aku tido dengan aman sket...

Malam minggu cam biasa Papa ada..
So, aku pujuk laaa dia tido dengan Papa..

"KALEP NAK TIDO MAMI.. TIAK MAMI MANGI"
*mangi = wangi

"KETIAK PAPA PUN WANGI JUGAK..."

"TAK NAK.. TIAK PAPA ADA JANGGUT!!!"

Hahahaha...

Sian Papa.. ketiak ada janggut so anak takmo tido dengan dia..
.
.
.

3 comments:

ibh said...

Akakakka..tiak mami mangi..khalep..khalep..Pelat2 dia tu bleh buat org terhibur tau..

noradzlina.kamdani said...

soh la papa cukur JANGGUT kt tiak tu n kalep leh tdo sama papa

masayu said...

hahaha..akak suka baca blog zel...anak ngan mak sama je lawak!