Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 30, 2010

Bujang I naik angin :)






Senyuman tu sumer pelesu semata-mata..
Masa Cina tu tengah sodok rambut dia..
Baru sebelah..
Dia dah menjerit!!

"TAK MAU CAMNI.. KALEP TAKMO!!!"

Sampai je kat kedai gunting tu..
Dia terus tunjuk gambor kat dinding..
Cakap NAK RAMBUT CAMNI..

Rambut tu iras-iras cam Daigo Ultraman Tiga (Hiroshi Nagano)..

Sekali bila Cina tu terus membotakkan rambut Khaleef..
Atas arahan mami.. dia terus naik hangin..
Kat kedai tu dah menjerit2..
Jenuh nak pujuk supaya teruskan..
Dah separuh rambut hilang.. takkan nak bentikan..

Sampai rumah..
Dia terus g kat cermin tengok..
Mengamuk lagi!!

Pastu tengok TV..
Kepala gatal dan garu..
Mengamuk lagi!!

Dok salahkan mami sebab rambut dia tak jadi cam Daigo :))

Hehehe..

Mami bukannya kejam sangat..

Tapi ini mamat..

1- Takmo syampu rambut
2- Takmo sikat rambut
.
.
.

6 comments:

Mieja@2001 said...

hahahhahahah zel....bikin aku terketawa ini budak comel ayeep:)

rambut yg ayeep tak mou nie idaman dak ali.....blh tkr dgn alilah 'ali nak rambut botak mcm daddy tariq' ayat dia tiap hari...

tp aku boh layan.....pakai rambut pjg tu lagik...hikhikhikhk

eyndayusoff said...

Teringat adam masa kecik2 dulu....nak rambut cam superman le..macam mr bean le...nasib baik tak mintak rambut cam ultraman hehe...memang fasa dah pandai nak melaram dah hero zel ni :-D

shirapurnama said...

alamak ape sudah jadi dgn rambut kalep mak su ni.........patut le mak long nye ckp kalep majuk

noradzlina.kamdani said...

kalep nmpk bambam sket...ko bg mkn ape kt bdk kalep ni? cuti skola keje mkn je la?

I want to lose weight said...

Dia gila makan coklat..

jasayu1 said...

anak akak pun tak suka pakai syampu.. tak nak sikat rambut.... ingat nak botak kan je... tapi dia kurus sangat .. lagi nampak kurus.. kalep tak pa la comei pe rambut gitu..