Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 29, 2010

Bukan takat berasap...

Nombor giliran nak ambik darah...
136 hokay..

Lagi nak tunggu nombor klinik pakar..
Hat tu dapat nombor 15..

Lagi nak tunggu ujian air kencing..
Hat ni kejap je dah siap..

Lagi nak tunggu ujian darah..
Hat ni 1 jam baru siap...

Jumlah masa terbuang..
8.00 pagi sampai 12.30 tgh

Adalah 4 jam 30 minit..

Cukup masa untuk:
1- Buat 1 keping DVD master
2- Bakar 18 keping DVD
3- Download 5 episod drama
4- Basuh kain 4 trip
5- TIDO SIANG SAMPAI PENING!!!

Kesimpulannya..
Menunggu untuk rawatan pakar..
Bukan setakat berasap buntut..
Tapi dah smpi tahap kuar bara api punya menunggu..
Tinggal nak terbakar hangus je lagi..
.
.
.

7 comments:

noradzlina.kamdani said...

sabar la zel....nek kematu bontot tgu kt spital kn?

norhasniza said...

sabo mami hehe...

m.q said...

sabo saja la..

adha said...

hihii.. wapun berassap montot.. tp nanti baby da kuar.. alahai..seronok..

Tie-Ibu wawanisolehah said...

sebab tu la HBP, GDM..PP, BB seme ada..stress nungguin giliran ...
Sabo yer zel..bukan senang nak keluarkan sorang umat Muhammad dan pahalanya pon insyaAllah berganda.

CathJ said...

tidur siang sampai pening.... oh aku ingat aku je yg mcm tu... hihihi...

Lulu caldina said...

sempat berkira-kira cukup masa untuk buat apa eh..ngee..