Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 21, 2010

Tak nak kalah...

Dah 2-3 bulan asyik menghungut pasal sedara Inspira..
Wira hitam beli hutang 7 tahun tu..
Asyik meragam macam-macam..
Kejap econ.. kejap coil.. kejap tayar.. kejap plug..
Kalau sebulan tak menghenyak duit aku mmg tak sah..
Dah laa bukan aku yang pakai pun..

Tetiba Tora Terbang yang baik budi..
Selalu berprestasi tinggi..
Berkelajuan 80km/j tak boleh lebih..
Nak wat hal gak..

Senin lepas yang aku masuk spital tu..
Tora Terbang ni antara penyebab gak ler..
Dah ler aku nak menghulu menghilir sana sini..
Cuaca panas terik..
Econ lak kuar asap takde angin sejuk..

So, sebelum pi klinik cek apsal pandangan aku berpinar-pinar..
Aku sempat ler pi isi gas..
Dah ler skang harga gas dah mahal..
No more RM30.00 per tank..
Skang dah RM50.00..
Aku tanya gak tokey tu.. RM30.00 takde ke?
Dia jawab ADA.. kasi masuk itu gas econ rumah...

Gi klinik pastu dengan perasaan berbunga mekar..
Econ sudah kembali dingin..
Cam salji kat Pulau Jeju..

Sekali sampai sana.. kena tukar naik ambulan daaaa...


Happy Face in d' Ambulance :)
.
.
.

5 comments:

marziah said...

Econ ambulan pun lebih kurang bak sesejuk salji Pulau Jeju pe zel...x de lah ko kempunan sgt hehehehe

I want to lose weight said...

Ni aku dapat ambulan cabuk daaaa..

noradzlina.kamdani said...

hai..mood Pulau Jej nmpknye...

SyidaGorjes said...

curious....
nape kene naik ambulance?

littlehumblelynn said...

zell

lawak pg isnin disaat aku tgh mengelupur teringatkan anak yg sakit kat umah..:)