Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 7, 2010

Sebelum Akhirat

Telemovie ni ulangan kan..
Tapi masa tayang betui2 aku tak tengok..
So, malam tadi laa baru nak tengok..
Khaleef pun sekali ler tengok..

Dia ni memang penakut sket..
Tgk Zombie Kampung Pisang yang dah ulang 180 kali tu pun..
Tiap kali tengok nak kena menyorok bawah bantal..

Citer ni masa tengok dia asyik tanya..
Kenapa orang tu mami?

Aku jawab..

DIA BUAT JAHAT DENGAN MAMI DIA..
TU TUHAN MARAH BUAT DIA SAKIT CAMTU..


Pagi ni as usual.. kalau dah lama tak pi sekolah..
Mula laa kan..
Bangun tido je.. tu sakit.. ni sakit..

Malas nak layan..
Aku bangun pi dapur..
Sambil-sambil tu..

"KALEP BUAT MAMI, NANTI TUHAN MARAH CAM CITER MALAM TADI"

Terus berdesup masuk bilik air..
Kencing & mandi :))

Jalan jugak mainan psiko TV ni..
.
.
.

5 comments:

QIQA said...

tgk gak cite ni..tp last 10.45 tertido depan tv..panjang sgtt iklannya..menyampah.. anak2 aku tak dan nk tgk..dah pos kat umah mak aku..

Mummy said...

salam kak zel...
budak2 kak senang nak psiko...heheh..

nurulhudaresad said...

part hidung dia jadi oink oink tu mak aii terkujat den!

I want to lose weight said...

Kalep part tu laa dia paling takut sekali :))

littlehumblelynn said...

zell

bagus idea tuh..aku selalu gak wat gitu...kalo teringat cerita KEKASIHKU SERU..confirm anak aku teringat si WARIS watak hantu tuh..dia cukup takut yg itu..hehehe..