Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 1, 2010

Set Bersalin Ibu Halimah (Jamu Mak Dara)

Ada tak sapa2 pernah cuba yang ni?
Harga dalam RM350.00..
Tapi kalau ikutkan berbaloi sebab lengkap dengan bengkung,
tungku, pilis, bedak sejuk apa bagai..

Ke ada tak sapa-sapa nak suggest produk lain?

Masa Khaleef...
Aku makan ubat kampung yg beli kat kampung..
Tapi tak berapa rasi..
Baru makan 4-5 hari..
Terus demam sampai hilang suara..
.
.
.

5 comments:

littlehumblelynn said...

zell

aku dulu pakai leesa,,,,,,,ubat xbanyak..tp aku suker..!!bab ubat paling suka kaplet haruan,luka paling cepat sembuh!!

noradzlina.kamdani said...

amway pun lg murah...br jek bwh rm300 n ubat mkn 2 jenis, ade bengkung yg zigzag tu (siap 2 size lg)ada ubat cuci...ko browse le post natal care amway

aNiS tHe BumbleBee said...

tapenah lak try yg ni kak.dulu pakai leesa formula.siap ada tungku2 tu lagi.okey gak.

aini said...

yups! amway punyer terbaik! kalo berminat leh oder ngn saya eh kak..hehe...:) harga boleh nego:)

QIQA said...

aku nih dah dua kali beranak nih... pakai amway.. semua ada pil.. teh..pilis.. param..pencuci wanita..herba mandian.. myk baby.. myk urut untuk badan kita.. pluss bengkung..

setakat nih amway laa best sebab segalanya lengkap..tak payah nk cari 7 jenis bunga laa bagai semua laa lengkap semua.. selamat laa mencari yg mn yg sesuai yer