Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 10, 2010

Satu-satunya kebahagian aku sudah mula di hijack!!!

TV & Astro mmg dah hak mutlak dia..
So, hanya tinggal laptop dan internet hak mutlak mami..
Satu-satunya kebahagian saat laki tiada di sisi..

Sebelum2 ni mmg Khaleef dah mula main games..
Memang aku yang ajar..
Sebab nak bagi akal fikiran dia tajam sket..

Mula-mula kasi main PS2..
Tapi nyampes laa pulak..
Sebab levelnya makin tinggi makin susah..
Aku pun tak reti.. camne nak ajor dia..

Jadinya.. aku ajar main PC games..
Tapi hanya menggunakan PC di pejabat..
Laptop memang nehi.. nehi..

Kat rumah.. bila dia tengok aku main games..
Dia mintak jugak nak main..
Tapi aku cakap..
Ni takde mouse picit2.. Kalep tak leh main..
Nak main kena g pejabat mami..

Malam ni.. tengah2 aku main pool..
Tetiba sakit perut..
Dalam jamban aku dengar dia gelak sorang2..
Igtkan happy sangat tgk Animal Mechanical ulangan 180 kali..

Rupa-rupanya ini budak sudah main itu pool..
Tanpa guna mouse pun..

Huhuhuhuhu...

JANGAN RAMPAS KEBAHAGIAN MAMI :((

.
.
.

3 comments:

m.q said...

cepat belajar kalep ni..

...etiey erywan♥ said...

hahhha...jangn sampai pecah skrin ye wahai si anak. hehhe.. nanti mami dah tak boleh berblog tau

eyndayusoff said...

Habih la hehehe...