Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 23, 2010

Sudah OK sket...



Minah ni.. kalau nampak lampu flash camera hp aku..
Tengah menangis melalak pun leh benti kejap..
Senyum dulu kat camera..
Aku dah snap..
Pastu dia leh sambung balik melalak..

Kurap susu kat pipi dia tu dah baik sket..
Takde laa melebor cam hari tu dah nak smpi telinga..
Tapi tu ler.. dia ni tangan gatai..
Kalau lepa je.. tangan dia kat pipi laa..
Tengah kumpil-kumpil..
Gatal ler kot...

Makcik aku yang bagi krim ni..
Sepupu aku roger kat FB..

TQVM pada sume yg bagi cadangan..
La ni tengah pakai krim makcik aku bagi..
Nampak berkesan..
Tapi lupa nak tanya apa nama krim..
.
.
.