Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 31, 2010

Sudah lama tidak kena...

Maka malam tadi sudah kena hantam sama mami..
Smpi terbelah dua kening punya menangis..

Mami dah laa tak sihat...
Badan lenguh-lenguh..
Lagi banyak bahan nak dibakar...

Dia pulak.. dari bangun tido kul 8.00 pagi...
Smpi laaaa ntah kul bape pagi lak nak tido...
Melasak.. membuas... memunggah.. menyepah...
Smpi nak jalan kena kuis-kuis dulu mainan dia takut terpijak..

Pastu malam tadi..
Susun bantai banyak2 kat bawah..
Pastu lompat dari sofa..
Mula2 terlanggar meja tepi sofa..
Jatuh handphone mami ke bawah.. smpi terpadam...
Kena marah dah..

Ooooo main lagi lepas tu..
Tak lompat atas sofa.. main hempas2 diri lak atas tilam..
Pastu berguling2 cam ultraman..
Sekali salah guling.. terlanggar lak meja laptop..
Terguling lak laptop aku ke lantai..

Nasib baik masa tu kat tangan mami ada seluar dia..
Bukan hanger..
Zapp.. zapp.. zapp... 3 kali libas..
Kat mana aku pun tak ingat dah..
Tau-tau dah meraung..

Betui dia ni lama dah tak kena..
Tiba2 aku hilang mood nak pukul-pukul dia..
Lagipun takmo bagi adik dia dalam perut trauma sama..
.
.
.

8 comments:

nurulhudaresad said...

hehe...comel la plak tgk kening dia camtu...

Hafiz said...

biasa laaa... bebudak tengah nakal... bebanyak laaa bersabar...

lov_note said...

hadoiii bwk byk bsabau yer, nti takut plak bby kt dlm tu nk kua..hehehe

Mia-Ina said...

tu dia..kan dah kena kaleep..lain kali jgn nakal2x..klu cikgu mia lg la ko kena kat kelas..ehehe...

I want to lose weight said...

Kat sekolah dia lain pulak tau..
Sampai dapat gelaran

BUDAK MANJA

littlehumblelynn said...

zell

bawak bersabar.....kang naik BP tuh!!

Lia said...

zel..sabar banyak2 zel... :) budak2 memang kena banyak istighfar...

noradzlina.kamdani said...

jgn marah2 zel...nnt BP nek lg