Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 14, 2010

Lama tak hapdet..

Lama tak citer pasal budak kecit Kayra ni..
Masih menten 6kg..
Tapi dah pandai jalan..
Bukan setakat jalan..
Tapi dah leh main kejar-kejar sama abg kalep & kakak sara..

Siannya.. asyik dia je yang jadi tukang kejar..
Yang depa 2 org tu asyik buli dia..

Tapi minah ni sentap lebih sket..
Kadang2 aku tinggi suara marah Kalep..
Dia lak lelebey tangkap syahdu..
Menangis sampai meleleh air mata..

Pastu dia ni suka sangat takmo pakai baju..
Yang abg Kalep.. sampai tak berbaju sekejap pun tak boleh..

Citer pasal Kalep..
Hari ni dia balik skolah..
Pakai suar orang lain..
Sekali tgk pun aku tau bukan seluar dia..
Kaler lain.. hat Kalep baru beli..
Tu kaler masih putih bersinar lagi..
Yang dia pakai tadi.. dah pudar..
Lambang sekolah pun tak nampak..

Kalep ni laa.. seluar pun leh salah pakai..
Aku tanya tadi dia g tandas ngn sapa...
Jawapannya BIREN..
Rasanya takde lak budak India dalam kelas dia..
Mana lak datang Viren..

Ok.. tutup entry hari ini..
Rasa cam mau makan sate ayam & sate daging..
Kuota nasi dah abih..
Sebab tadi brunch dah makan nasi goreng :)
.
.
.

1 comment:

noradzlina.kamdani said...

bdk2..biasa la klu tertuka selua...tp ikram xmo g toilet dgn kawan...dia malu, even kt umah pun dia xbg ayah dia tgk dia salin baju / seluar...aku jek yg bole tgk dia bogel he he he