Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, October 29, 2010

Tuan punya blog tidak sihat...

Start lepas cek BP yg cecah 140/90 tu..
Balik tu mula dah pening2.. mual2..
Tapi sbb pak mentua aku nak g Haji..
Gagah jugak ler pergi Kelana Jaya..
Kat sana pun.. orang sibuk nak detik2 terakhir bersama bakal haji..
Aku lak dok dalam kete sorang2 layan demam..

Malam tu smpi balik dekat kul 11.00 malam..
Lagi teruk ler demam..
Pagi2 bangun terus g klinik balik..
Sebab aku dah mula pening2 dan nak pitam..
Seperti dijangka.. darah tinggi masih mengekalkan paras bahayanya..

Hampir-hampir dah nak naik ambulan g Hosp. Sg Buloh..

Tapi doktor suh balik rumah makan ubat dulu..
Esok nurse datang cek kat rumah pulak..
Sebab kadang2 kat klinik ni bacaan tinggi sebab berdebar..

So, pagi ni.. kul 10.00 pagi nurse sudah mari naik motor..
130/80..
Bawah sudah turun.. so kira ok lah..

Cuma pasni tak boleh nak bawak berlasak-lasak lagi..
Aku agak yg jadi camni sbb balik kampung hari tu..
Dah ler aku drive sndr..
Pastu jalan sebelah2 sana beralun..
Agaknya tu pasal ler badan jadi penat lesu..

Berat turun lagi.. hari tu dah 125.1 kg..
La ni tinggal 121.4kg :(
Huhuhu.. jangan laaa baby kenapa-kenapa..
Bukannya aku tak nak makan ke hape..
Dah nama sakit... selera hilang ler..
.
.
.

2 comments:

noradzlina.kamdani said...

jaga diri baik2 bnyk kn rehat

nurulhudaresad said...

jgn tensen2...take care ok..