Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 14, 2010

Pn Watie & I

Watie...
Betapa kau masa ni selim river..

I pun...
Apa kurangnya.. walaupun takde laa selim sangat..
Tapi kalau masuk river.. kira belum mendap laa ke dasar sungai..

Watie...
Kan seronok kalau masih berbadan papan camni..

I pun...
Walaupun bukan cam papan..
Kira cam bantal golek ngam-ngam soi sedap dipeluk gittew..

Watie...
Ko dah dekatkan nak bersalin ni..
Masa Khaleef hari tu saing2 ngn Ichlas..

I pun..
Walaupun bukan dapat tahun ni..
Tapi dah dekat-dekat gak ler tu..

Pesanan untuk Watie..
Jangan sedih mengenangkan keseliman ko dan aku dulu.. :))

Selamat bersalin dan semoga semuanya selamat :)
.
.
.

2 comments:

iswatie "colours of life" said...

sobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb..


sebak weih...tq buat entry khas tuk aku.....yg paling sebak coz tgk gambo kita berdua.....even kalu kita g kursus time makan harus dok satu meja...n aku rasa kita lah paling lepak paling lama dok melantak....

apa2...aku fuhhh ko dpt aura bb girl dlmperut aku nih..ikut experience mcm bb girl ja.......fuhhhhhh

m.q said...

semoga selamat semuanya...
:)