Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 21, 2010

Khaleef pun tak nak kalah :))

Baru je 1 minggu lepas dari masalah kecacingan..
Dapat lak sakit baru..
Dah 2 hari dia cakap sakit telinga..
Hari ni aku bawak ler sekali g klinik..

Doktor check telinga..
Katanya ada luka dalam telinga..
Cam kena benda tajam..
Pastu kena infection kuman ler..
Itu yang sakit tu..

Mana luka tu datang tak tau ler..
Ke dia yang cuba-cuba korek telinga sendiri..
Ke kengkawan kat sekolah tak sengaja cucuk..

DIa ni masalahnya.. bila kita tanya SIAPA BUAT?
Jawapan sumer out of space...
Raksasa Bies laa.. Tomen Kosmos laaa.. Hantu Mata Merah laa..

So, doktor bagi laa antibiotik dan ubat cair taik telinga..

Tapi masalahnya.. susah pulak laa aku nak titiskan..
Tau jelah dia dah besar & kuat..
Pujuk pun tak makan saman nyer..
.
.
.

2 comments:

nurulhudaresad said...

hhahahah...jwpn dia bagi x agak2.....kalep...kalep....mcmana la nnti dh ada adik..hehhe

marziah said...

sian kalep...cpt2 sembuh ye.
zel...sok kalo adik dia nangis & ko tnya kalep ke buat, ko kena redho kalo kalep jwb tomen kosmos yg buat..