Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 24, 2010

Tapi BUKAN AKU...

6 bakul sudah siap sedia dilipat..
Aku tinggal susun dalam almari sahaja..
Itu pun dah tangguh 3 hari :)

Untuk baju-bajan yang besar-besar..
Adalah dilipat oleh mak aku Hajah Norlia..
Merangkap GB SK Lembah Beringin..
Yang dah mempertahankan UPSR result 100% selama beberapa tahun..
Lagi dicalonkan sebagai Sekolah Berprestasi Tinggi..
Tetiba.. pi umah anak kena lipat kain ;)

Untuk baju kecik-kecik iaitu baju budak Ahmad..
Dah ada 3 bakul aku tak lipat..
Sebab memang mual tengok baju dia kecik2 dan sangat banyak..
Telah dilipat oleh Papa Mithali bulan Oktober..
Iaitu Inche Izman..
Ini adalah julung-julung kalinya..
Boleh dikatakan adalah pertama kali melipat baju-baju anak..

Wpun nanti kang nak masuk almari..
Aku mesti berasa tertekan jugak..
Sebab dia lipat sesedap rasa..
Tak susun pasangan baju seluar..
Tapi kira dah OK sangat ler tu..

Kenapa kemalasan akak semakin menjadi-jadi..

Alasan common - BIASA LAA.. PEMBAWAK BUDAK :))

Hehehehehehe.. boleh gitu!!!
.
.
.

6 comments:

m.q said...

alasan baekkkk punya

nurulhudaresad said...

haha..kalo big boss x kesah..sangat la tak apa alasan tersebut...

shimazahar said...

hahahhahaa.. puan zel...
alasan sangat membina.. tu baru berapa bulan kann.. saya nie 9 bulan pregnant baru-baru nie ajer selesai melipat kain yang sudah mengalahkan gunung everest..

shimazahar said...

hahahhahaa.. puan zel...
alasan sangat membina.. tu baru berapa bulan kann.. saya nie 9 bulan pregnant baru-baru nie ajer selesai melipat kain yang sudah mengalahkan gunung everest..

noradzlina.kamdani said...

rajinnye mak ko n laki ko tlg lipat baju

I want to lose weight said...

Mak aku phenin...
Tiap kali datang umah aku..
Tiap kali tu laa berbakul-bakul baju tak lipat :))

Laki aku..
Sebab aku yang paksa :))