Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 10, 2010

Esok sekolah..

Sian pipi belah kiri dia lebam..
Aku ler tu yang gigit..
Geram dok suka lanyak aku time aku baring..
Igt nak gigit tangan..
Sekali terngap pipi montel dia..

Dah 2 minggu tak sekolah..
Ala-ala cuti sekolah pulak dia..

Esok camne citer kena sekolah jugak..
Dah ler bulan 11 ni ada Peperiksaan Akhir Tahun..

Dari pagi bangun tido tadi aku dok remind pasal esok sekolah..
Dia lak dengar je sekolah..

"KALEP NI SYEME TAU..." syeme = selsema

"OYOT NI SYAKIT NI..." oyot = perut

"MAMI NEH.. SYOLAH.. SYOLAH.. SYOLAH... BOSAN TAU" syolah = sekolah

Banyak je alasan..
Kalau dia cuti lelama tak yah bayar yuran takpe jugak..
Ni yuran tepat 25hb, cikgu bagi la sampul kaler biru..

Lepas bagi ubat cacing semalam...
Masih mencirit-birit seperti sebelumnya..
Tapi dia dah takde laa komplen perut sakit..
Susu dah mau.. makan nasi pun mau..

Muntah aku dah bagi ubat tahan muntah..
Tak larat wei nak mop2 umah bagai ni..
Dengan perut berat..

Papa dia harap ada je..
Suh anto anak pi berak pun..
Cam nak dimakannya budak tu..

Tak kisah laa Pa..
Janji SAYA MAU SET PINGGAN MAHAL!!!
.
.
.

2 comments:

ibh said...

Ekekekke..ganas betul ko zel..pipi kalep ko geget...

m.q said...

ganasnya mami
huhuhu