Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 3, 2010

Isnin yang mual!!!


Khaleef tak sihat..
Semalam bantai muntah susu selambak dalam kereta..
Dapat sakit 3 serangkai..
Demam + Batuk + Selsema..
Ni kira hadiah laa dia dapat dari Cherating..
Dapat bilik depan kolam renang..
Pantang ada masa lapang... laju je turun kolam..

Papa Kalep lak.. kul 8.36 pagi sms..
Habaq kata TAYAR WIRA TERKOYAK KAT HIGHWAY..
Lepas2 balik holiday ni laa pun nak koyak..
Nak ganti bukan boleh 1.. kena ganti 2 belah..
Tu mau gak rm500 melayang...

Mak dia pulak a.k.a mami Kalep..
Tetiba hari ke-2 kat Cherating..
Sakit lama yg hilang sebaik sahaja Hari Raya..
Tetiba muncul semula..

Muntah-muntahan secara melambak-lambak muncul balik..
Dari Jumaat sampai skang dah Isnin..
Without failed.. setiap kali bangun tido & lepas makan malam..
Kejang & kebas perut akibat meneran muntah pun datang balik..

Gambor kat Cherating kejap lagi ye akan dipaparkan..
Tengah busy dengan urusan pendaftaran kelas komputer cuti sekolah..
Dalam takde-takde PC tu..
Kena gak ler layan 30-40 org budak baru nak daftar kelas..
Harap2 PC 2nd hand yg dijanjikan akan segera sampai..
Kalau tak nanti..kelas 2 jam seorang akan jadi 20 minit sorang je..
Pasal PC sikit.. yang nak masuk ramai...
.
.
.

No comments: