Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 12, 2010

Berangan tak payah bayar...

Tiba-tiba setelah melihat blog orang lain..
Kat meja hidang kemain lagi pinggan masing-masing..
Tiba-tiba..

~AKU MAHU~

Set ni RM399.00


Yang ni pun RM399.00 jugerk..



Ni je murah sket.. RM299.00


SET PINGGAN SEKARANG
Total = RM0.00
Tu sumer free bila beli ubat gigi..
Sumer ikhsan dari COLGATE
kecuali yg ada kucing tu dari DARLIE


Huhuhuhu... papa amacam ni?
Air liur baby tak meleleh kot..
Air liur mami ni yang nak meleleh membasahi dada..
.
.
.

7 comments:

bungacahaya said...

Salam Zel...aku pun takde set yg giteww mahal. Tp skrg ni trend mix n match. Cuba g tgk2 kat Parkson ker...beli single piece sikit2 pastu mesti ko rasa cam comey jerk. Aku rasa cam mak-mak sgt la kalau beli set tu. Huhuhuh...

Ni pendapat aku la kannn.... sbb siannn ko dh meleh ayer liur nk beli set gitewww...

noradzlina.kamdani said...

he he he..aku xde set2 pun zel....tp skali skala mcm nk gak beli membeli set cam ni...ARCOPAL mhl sgt, tp yg penting bole guna utk mkn la zel...

littlehumblelynn said...

zell

aku rajin beli gak tp style main kutu..try masuk atau google nasrin ibtisam..harga mmg murah!!

I want to lose weight said...

Alahai.. kedai dia kat Kemaman..
Rugi sebelum g Cherating hari tu aku takde semangat mengarok camni

memorisusuanku said...

zel set rm399 tu blh dpt rm365

kalaou ko bayar cash blh dapat murah lagik sikit. tapikan aku lupa blognya...nantilah kalaou ko berminat, aku bg blognya:):)

berbaloi gak.....dpt free gift lagik...

hehehhehe mcm promote plak....senang pakai pinggan ringan...

Hafiz said...

Kat Langkawi kan murah sket... Buat laa lagi trip holiday ke sana...

Ain Nak Kurus said...

akak kalu beli.. amek yg bentuk 4 segi tu tau.. nampak sgt exclusive.. asyik bulat aje kan.. hehehe