Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, October 25, 2010

Akhirnya.. Inche Izman pun geram jugak :))

Tikus yang gigit jari aku hari tu..
Ni ler dia..

Kan weekend baru lepas ni aku & Khaleef takde umah..
Pi outstation sambil balik kampung..
So, Inche Izman tinggal rumah sorang-sorang..

Dia pun naik geram ngn ini tikus..
Jalan sana sini.. cam laa kitaorg pelihara dia..
Sikit pun tak takut dengan orang..

Malam pertama tahan jerat tak mengena..
Malam tadi.. dalam kul 4.00 pagi..
Tiba2 dengar besi perangkap tu melibas..
Dia sudah masuk jerat berintikan roti :)

So, hari ini Inche Izman bawak dia on d way ke Mambang..
Pastu lepaskan kat tepi jalan..
Kamiorang mmg tak sanggup bunuh tikus..
Dia pun nak hidup gakkan..
.
.
.

7 comments:

ibh said...

Akhirnya..si pemusnah..dan si pengeget jari ko dah tertangkap..Tapi!..adakah anda pasti itu adalah pemangsa kaki anda..Hehehehehhe..saja bikin panas ja...Mesti lega ja kan.

Mia-Ina said...

tertangkap gak dia

Tie-Ibu wawanisolehah said...

tertangkap jua akhirnya..harap2 dia x jumpa cari jalan blk rumah ko haha

I want to lose weight said...

Tak jumpa punya..
Laki aku letak kat Tapah nun :))
Kalau naik bas pun.. mau 90 minit baru smpi Tg Malim

QIQA said...

jadi orang tapah laa ko tikussss

Hafiz said...

pesan laa kat tikus tu jgn ajak kaum dia datang rumah... :)

I want to lose weight said...

Tikus ni..
Memang ada sekor ni je dalam rumah..