Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, October 18, 2010

Hari ni ntah apsal...

Pagi tadi ok..
Mula wat hal sejak balik sekolah..
Mula-mula takmo g umah PIL aku..
Nak lepak opis main games...
Aku layankan jelah memandangkan aku tak kuar rehat..

Main smpi kul 3.00 lebih.. baru anta umah PIL..
Hari ni kan ada SSM..
Aku dah ler busy.. dia lak asyik membising main games..

Pastu petang bila nak ambik dari umah PIL aku..
Dok membaran tak tentu pasal..
Dalam kereta, takde angin.. takde ribut..
Melalak pulak.. smpi bengkak-bengkak mata..

Aku mula laa hangin naik kepala..
Kena lak hari ni tetiba aku sakit kepala..

Time aku tengok Cinta Kirana..
Menjerit-jerit pulak nak tengok kartun..
Siap baling2 mainan ke dinding..

Tu dah mula nak kena laa tu kan..
Tangan aku dah ringan je nak mem"BAGI"

Tapi cam kesian pulak..
Kalau boleh aku takmo laa baby dalam perut dengar aku belasah abang dia..
Kang dia kuar-kuar je dah trauma..
Aku tau adik Khaleef dah mula bertindak balas dengan bunyi..
Kalau dia dengar suara Khaleef kuat kat perut..
Mula laa dia kat dalam tu gerak sana sini..

Ni nasib baik laa cam dah ok sket angin dia..
Dok main sorang-sorang sambil tengok kartun..
.
.
.

2 comments:

ibh said...

Khalep2..ko tunjuk perasaan ja ya..Nasib la mummy ko tu dah byk sabonya..heee

m.q said...

kalep tunjuk perasaan inginkan perhatian lebih kot