Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 10, 2010

Berjaya menyekolahkan ini budak...

Bangun tido je terus kaki sakit..
Tangan patah.. hidung sumbat.. perut sakit..
Serba serbi lengkap..

Dengan satu ugutan je..

"BOLEH TAK PAYAH PERGI SEKOLAH.. TAPI DUDUK RUMAH SORANG-SORANG, TAK BOLEH PERGI RUMAH AKI!!!"

Terus seret towel masuk toilet..

Masalahnya dia ni..
Bukan leh ugut dengan alasan yang sama je tiap2 kali...
Nanti dia immune..

Esok kena fikir plan baru pulak..
Yang herannya.. masa awal2 sekolah ok pulak..
Dah nak cuti panjang ni cam2 hal..

Ikutkan yang paling berkesan ialah PEGANG HANGER!!
Tapi tu laa.. kang pegang-pegang..
Silap cara, terlibas terus..
Baru padan!!!
.
.
.

2 comments:

littlehumblelynn said...

zell

nak mengajar & mendidik nih lain maksudnya..aku pun kdg2 naik hangin dgn anak2..tp ituler nak jd tkg ajar & tkg didik ni kena 200% sabar!!

memorisusuanku said...

zel,

ayeep nie matanglah...bgsnya bgn pagi terus ambik towel.

ali pagi2 masih berangkat letak dlm ketar, tak mandi pastu sampai school sambung tido.Org belajar separuh dlm kelas dah, dia br bangun...