Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, October 4, 2010

Satar Che Wan Pantai Monica

Beli takde laa banyak sangat..
Sebab aku sorang je yang makan..
Khaleef ngn Inche Izman tak makan..

Pulut panggang inti serunding ikan..
Sedap jugak...
Cuma serunding tu bagi aku cam terlebih masin..
Tapi abih gak 6 ketul tu aku sorang2..

Ni rupa satar Kemaman tu..
Putih jekan isinya..
Tak macam kat sini kaler kelabu..
Tapi Satar Che Wan ni takde "bom" dalam tu..
So, sungguh enak dimakan begitu saje...

Ni lak tekak aku takleh terima..
Otak-otak Kemaman..
Lain sangat dari Otak-otak Johor..
Otak-otaknya cam daging ikan tu..
Salut rempah.. pastu bakar..
Aku lalu makan 2 ketui je..
Lagi 8 ketui buang je sbb tak lalu bau rempah tu..

Ok.. ni baru makan-makan bab-1
Ada lagi bab-bab seterusnya..
Hari ni abih ler kot citer pasal holiday cari Satar aku ni..
.
.
.

No comments: