Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 3, 2010

Cherating Day 2 - Zoo Mini Kemaman

Jauh gak dari Cherating tempat ni..
Tapi kenangkan Khaleef ni suka binatang..
Layankan jelah..

Masuk Mini Zoo ni kena bayar..
Dewasa Rm10 seorang.. budak2 atas 7 tahun RM7.00
Rasa cam mahal jugak..
Sebab takde apa pun binatang dalam tu..
Ada ikan, burung, ayam dan binatang2 biasa2 sajer..


Comei tul traktor ni..
Khaleef dok cakap Bob The Builder..
Ada laa tu kot character yang cam bentuk tractor ni..


Nak ke dalam kena naik tram ni..
Kalau nak jalan kaki boleh jugak..
Tapi sila merasa penat..
Sebab dekat 1km gak nak masuk ke dalam..

Akuarium ni ada 2 jenis ikan je..

Ikan ini... dan...
Ikan ini...


Lepas-lepas tu sangkar burung2 dan ayam2...
Nyamuk banyak tak hengat..
Sebab mmg dalam hutan betul..





Khaleef ok je kat sini..
Cuma asyik nak minum 100 Plus..
Kalau hari sampai tu asyik hujan..
Jumaat tu pulak kemain panas lagi..
.
.
.

1 comment:

nurulhudaresad said...

yeahhhh...nmpak gak akhirnya tuan empunya belog....heheheh