Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 17, 2010

Setelah hampir 2 tahun...

Siankan ini tora terbang..
Inche Izman dah dok asing ngn aku hampir 2 tahun..
2 tahun tu jugak laa tak pernah berbasuh..
Anta kedai jauh sekali..
Maklum laaa... aku ni kan menghargai masa..
Menunggu kete kena basuh kat kedai pun aku rasa buang masa..

Basuh sendiri?

Lagi tak koser!!

Lagipun, sejak Inche Izman takde sini..
Aku memang balik je terus mangga gate.. mangga grill...
Pastu dok diam-diam dalam rumah...

Maklum ler..
Rumah aku ni bukan berjiran..
Lepas depan rumah ada hutan banat lak tu..
So, sebelum apa-apa jadi.. baik dok diam2 dalam umah..
.
.
.

7 comments:

iswatie "colours of life" said...

mak aiii 2 tahun x pernah cuci.......harus air giler hitam time laki hang cuci tuh...hahahahaha

I want to lose weight said...

kaler pun dah mati :))

AIN NAZRI said...

kalu ada kontest kete paling lama tak mandi mesti tora terbang akak menang.. ain pon malas nak basuh kete, hikhik

Hafiz said...

Rajin jugak Papa nie ye...

noradzlina.kamdani said...

aah..umah ko sunyi sket...
rajin en izman bsh kete
kete aku nih
klu nk kene anto kedai
aku bio betul kotor br basuh bio berbaloi2 membayonye w/pun rm10
nk tunggu aku basuh kete?
1 thn sekali bole le...

I want to lose weight said...

Aku malas nak tunggu... BOSAN!!
Kena pulak kalau kena bawak Kalep..
Lompat sana.. lompat sini..
Lagi wat aku sakit jiwa nunggu kete siap..
Kan best kalau kat Tg Malim ada tempat yang masuk dalam bulu2 sabun cam kat oversea tu

Mia-Ina said...

ha,2 tahun ????tu dia