Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, October 8, 2010

Baru nak senang hati...

Hambek... sebeban dia bantai muntah!!

Mula-mula tu excited giler baru habih tgk movie Cars..
Lompat sana sini..
Tetiba kata sakit perut..
Bawak laa pi bilik air.. mencirit...

Lepas tu dia kata nak econ..
Dah on econ baek punya aku pun dah nak lelap..
Tetiba muka dia merah..
Menjerit2 cakap nak muntah..
Aku terus tolak dari dari kawasan carpet ke lantai..
Terus melambak muntah..

Nasib baik laaaa bukan atas carpet Rm150 aku nih!!

Dulu-dulu.. kalau dia muntah atas kain pun rasa nak marah..
Sebab nak dia muntah dalam bilik air jugak..
Tapi sejak berkarpet ni..
Tak kisah laa muntah kat mana asal bukan atas karpet..

SO, diagnos penyakit dia sudah berubah..

1- Isnin lepas jumpa doktor kata kembung..
2- Pagi tadi jumpa doktor lain kata sembelit...

Semua ubat dah kasi telan..
Tapi masih sakit perut, masih muntah, masih tak lalu susu & makan...

Tekaan terakhir aku skang ni.. KECACINGAN!!!

Sebab sejak-sejak benti PUKIN ni..
Jari tu asyik dalam mulut je..
Tau jelah budak.. pegang sana sini.. pastu chup, tgn masuk mulut..

Maka esok malas dah nak hadap mana-mana doktor..
Satu pun ramalan depa tak betui..
Pi farmasi terus & beli Zentel..

Rasanya takde masalahkan..
Sebab ubat cacing ni sepatutnya bagi kat kanak2, 2 kali setahun..
Last Khaleef makan ubat cacing masa umur 2 tahun..
Dah sajak sangat ni..

Berbalik pada citer muntah tadi..
Tau jelah aku ni kan mual datang balik..
Masa cuci muntah..
Aku pulak bantai mual gila-gila punya loya..
Aku lak muntah selambak dalam bilik air..

Jangan tak percaya..
Aku punya muntah.. sampai terkencing dalam seluar!!!
Seriyes!!!

Memang giler punya busuk muntah Khaleef...
Kalah bau muntah aku sendiri..
Yang herannya.. time papa dia ada..
Takde lak dia buat hal camni..
Asyik mami je jadi mangsa... :(
.
.
.

1 comment:

Mimie Hamdan said...

sgt memahami zel... dulu nasirah pun mcm nie... umah dah takyah letak perfume... original bau muntah... stress wooo... sabar eh zel...