Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 12, 2010

Sejak berkerang...

Yang aku perasan..
BP asyik 130/80 medang..

Adakah sebab ini kerang?

Daging & hati aku tak berani makan banyak..
Takut berat naik mendadak pulak nanti..

Tapi.. nasib baik la kan..
Kali ni dok melantak kerang banyak camne sekali pun..
Penyakit kudis mulut aku tu tak muncul dah..

Kalau dulu.. tepi mulut jadi kering pastu tumbuh bintat2 gatal..
Pastu kat tangan konfem berbintat dlm ada air smpi siku..
Panangan kalau makan kerang..

Ye kot baby girl dalam perut ni..
Tu pasal kejelitaan mami dia sentiasa terpelihara kali ni :))
.
.
.

6 comments:

littlehumblelynn said...

amin.......moga dpt pompuan!!

segitujuh said...

hidup kerang (yang dah mati)!

Sofie Natashah said...

kak zel tu kerang dah rebus ker atau basuh kerang?

I want to lose weight said...

Dah rebus.. pastu basuh sekali lagi sebelum makan

Wanita Mutalib said...

akak, kalu 130/80 tinggi ye kak?

I want to lose weight said...

Tinggi..
Yang cantik ialah 110-120