Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, October 8, 2010

Sudah sihat...

Sudah boleh tersenyum..
Selepas 4 hari sembelit..
Seketul taik kambing pun takmo kuar..

Hari ni dah kemuncak..
Asyik merengek.. memerap sakit perut..

Dah bawak jumpa doktor..
Doktor bagi ubat pancut buntut tu..
Dengan ubat makan...

Takkan dapatnya nak masukkan ubat buntut tu..
Kalau aku sorang2 je kat umah ni..
Silap2 kang aku makan penendang dia..
Dia kena penampor dengan aku pulak..

Tadi pagi takmo pergi rumah aki... takmo sekolah..
Nak ikut pi pejabat..
Dah smpi sana wat perangai pulak time aku banyak keje..

Kul 12.00 bawak balik umah..
Pastu dia bising balik sakit perut..
Masukkan dia dalam toilet..
Aku tunggu kat luar sambil tutup muka dengan bantal..
Kalep tak kasi tengok.. tp kena tunggu dekat dia..

Pastu aku pun menjerit2 suh dia teran kuat2..
Dah cam doktor nak suh PUSH bersalin..

"KUAT KALEP!!! KUAT!!! BERAK NAK KUAR TU!!"

Berpeluh-peluh mamat tu meneran..

Akhirnya berjaya jugak!!!
Lepas yang keras tu lepas..
Ada satu batch lagi yg baru jadi..
Memerut laa dia dekat 20 minit..
Bau tak usah cakap laaa..
Perit lubang hidung!!!

Apa pun.. lepas tu terus mintak nasi ayam..
Habis separuh bekas..
Pastu sambung menyusu..

Mami dia pun dah berselera makan balik..
Kalau tak.. risau wei..
Sehari nak abih sebotol pun susah..
Makan lagi laaa.. sikit pun takmo..

Kesimpulannya.. LEGA!!
.
.
.

No comments: