Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 26, 2010

Pagi yang sejuk...


Huhuhu.. ni kalau terus sambung tido smpi kul bape suker..
Adalah sangat best..
Bangun je tido.. dah dengar bunyi hujan...
Bukak sliding door..
Bau hujan yg segar menerpa masuk..

Takpe.. sabor2... harap2 pagi esok hujan lagi..
Sebab esok lusa aku adalah coti :))
Bukan mogok tau..
Tapi mmg cuti yang dah mohon awal..
Nak anta mentua aku ke Kelana Jaya..
Nak pi naik haji..

Hari ni perasaan lebih cool..
Wpun duit takde..
Ops.. bukan takde... (mak aku cukup marah klu cakap takde duit)
Duit dah tinggal sikit... :))
Tapi masih mencukupi ler untuk menampung makan minum hari-hari..
Hutang2 takpe.. masih ada beberapa hari lagi..

Inche Izman pun sudah bersiap sedia ngn buku ASB..
Prepare for the worst..
By next week.. kalau takde angin2 lagi..
Maka bye-bye laa saving yg tak seberapa tu..
Nasib baik laki i boleh draw.. klu tak segan nak pi bank..
Dah laa tak banyak.. pastu dok bawak kuar.. masuk jarang sekali..
Tak sempat laa nak tunggu bonus hujung tahun... :((

Tapikan.. semalam ada kawan lama yg keje KPKK, dulu PID..
Bagi khabar gumbira..
Rasa ramai dah kot yang dengar..
Takpe laa... biar lambat asal selamat...
Jangan lambat smpi tak dapat lansung sudah...

OK ols.. ceria-ceria hokay!!
.
.
.

3 comments:

nita sakura said...

Dapat pe Zel, bonus ek... sukalah tu.

I want to lose weight said...

takde maknanya..
jangankan bonus..
gaji pun tak dapat ni

noradzlina.kamdani said...

xpe...sabo yek semoga ada berite gembira