Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, July 30, 2009

Boleh lagi laaa...


Masih lepas ler kalau aku nak ke luar negara..
Tapi, aku bukannya nak p luar negara pun..
Pasport pun takde...

Utk pengetahuan sumer..
Aku bayar gak PTPTN aku ni kadang-kadang..
Tgk duit laa.. ada banyak aku banyak banyak..
ada sikit.. aku tak bayar laaa..

Gila mampus skang punya banyak hutangnya..
Bayangkan setahun hutang tu naik RM600.00
Skang dah masuk 7 tahun..
Maknanya hutang aku dah tambah RM4200.00
Mmg dasar Riba' betul PTPTN ni..

Apsal dulu aku menggedik sangat nak pinjam ?!!!
Pasal... pasal... pasal...
Beli kereta Satria maa..
Duit PTPTN tu support sket2 duit muka..
Duit minyak.. Duit nak hora-hora..
Tapi duit bulan2 100% mak pak aku yang bayar...

Kira masa zaman aku study dulu..
Berangan ala-ala sebaris dengan anak usahawan, hartawan
dato'-dato'... tan sri-tan sri..
Maklum laa zaman dolu-dolu ala2 gah ler klu study dah pakai kete..
Padahal anak cikgu je pun aku ni..
Tp skang ni.. kete student lagi class dari kete pensyarah..
.
.
.





No comments: