Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 21, 2009

Benci Giler

Wpun aku sangat suka bila broochbizz ada customer..
Tapi sangat benci bila tiba time nak pi pos barang..
Kalau time UPSI cuti tak kisah lagi..
Tekan nombor terus kena panggil...

Tapi kalau depa-depa ni ada...
Ambik nombor...
Pastu masuk PID...
Makan dulu...
Minum dulu...
Pastu klu mengantuk lelap laa kejap...
Tapi telinga kena pasang laa... kang terlepas nombor lak...

Hari ni aku dapat 1534...
No sekarang adalah 1467...
Eeeeee.... benci betul..

Dulu masa Inche Izman keje sini..
Sangat heaven...
Lepas bungkus-bungkus..
Aku menyelinap ikut pintu belakang je..
Pass kat kaunter dia.. letak duit..

Oh.. tiba-tiba !!
AKU SANGAT RINDU LAKI AKU...

Huhuhuhuhu....
.
.
.








6 comments:

Lazyf... said...

Harus ke Mambang dgn kadar segera...hehehe

Some1...somewhere...somehow... said...

buat surat supaya pulankgn balik mamat kaunter 6 tu...ekekeke

Kaseh said...

haha...tora terbang ke Mambang sekarang!!

I want to lose weight said...

TORA TERBANG roadtax mati...

Mak Doyah said...

best gak duk jauh ni..selalu windu mewindui....hee..aku penah paling lama tak jumpa laki aku 1 bulan...bila nak jumpa tu tersangat la seronoknya...rasa nak terkam teruss...hehehehe..: )...

I want to lose weight said...

Paling lama tak jumpa 5 hari..