Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, July 12, 2009

SengHaje CaRi PaSaL

Siankan budak Ahmad...
Hari ni.. adalah hari ke 5 dia kena dtg PID
Dah laa panas.. Bising... ngn bunyi keretapi..
Bunyi kete, moto kuar masuk Pej. Pos..

Lagi nak kesian ke dia...
Hari ni, mummy dia LUPA BAWA SUSU.. Again !!!
Nak balik umah, hari ni lak kena keje sorang..
Solution nyer.. kasi dia tido ler senang...
Kang dia bgn baru nak susu..
Klu tak.. every 2 hours nak susu..

Start tido dari kul 12 tgh..
Ni dah 3 jam tido...
Dan aku nak biar smpi kul 5 ptg kang..
So, malam ini... pasti berjaga smpi 3-4 pagi punyer..
Padan laa ke muka tu..
Bwk air panas je.. tp susu yilek..
Klu t*t*k ada susu takpe jugak...
Harap besar je.. tapi kering kontang..
Penuh lemak je agak nyer..







4 comments:

The Biggest Loser Team said...

alahai ciannya dia.. bistu tak meraung ke nati zel takde susu.. kot dia tiba2 nak nenen camner?

cikbedahlaser said...

alalalal sian nye die...
x leh ke bg susu kotak kt kedai je?

I want to lose weight said...

Tgu dia bangun je.. terus kunci pintu PID balik umah..

Kaseh... Khaleef tak pernah NENEN ler..

Tgk pun dia takut.. ni lak nak sumbat masuk dalam mulut dia..

Mak Doyah said...

anak2 aku pun tak nak nenen..nenen ngan lembu je diorang ni.....