Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, July 26, 2009

PaDanG KoTa


Mula-mula sampai.. Budak ni moody
Sebab tak puas tido...
Tp bila dah nmpk laut... Mula ler nakal balik..


Padang Kota punyer Medan Selera
Agak kotor.. tapi buleh laaa..
Smpi je.. berebut2 peniaga suh duduk..
Lepas dah duduk.. berebut lak depa nak ambik order..
Patutnya buat self-service..
Tkde laa berebut customer..

Nasi ayam Khaleef..
Masin nak mampus..

Char Kuey Teow yg aku rasa tak berbaloi ngn rege RM8.00 sepinggan
Dah laa tak sedap...
Rasa cam makan kuey teow dengan kuah kicap je..

Dengan tulus ikhlas nyer..
Aku rasa char kuey teow Tg Malim jauh lebih sedap..

Baru rm3.50 sepinggan..
Tapi, last time aku p kat Kedai Makan depan Kebun Bunga, sedap pulak..
Wpun time tu udang dah abih.. tp sedap..
Kali ni salah pilih tempat kot..


Yang ni bukan makan kat Penang..
Kat restoran tepi NSK Rawang...
Rege RM5.00 je..
Tapi sangat berbaloi...
Udang pun banyak.. dan sangat2 nyummy...






4 comments:

Kaseh said...

sib baik aku takde anak pmpuan lagi zel.. kalau tak mau kita berbesan..berkenan aku ngan anak ko ni.. wehh tgk charkueteow tu lapo terus aku.. uwaaaa

Lazyf... said...

CKT (char kue teow) yg rege 8 hengget tuh amatlah x bbaloi sgt2 ngan presentationnyer...

I want to lose weight said...

KASEH - apa lagi tgu.. CH kan dah ada.. kot2 pastu lekat terus baby girl...

I want to lose weight said...

LAZYF - tu ler pasal.. mmg terkujat bila dia mintak bayar terus.. RM16.00 2 pinggan.. kalah hotel pulak...