Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, July 30, 2009

Boleh laa kan...

Boleh laa hari ni lupa nak hapdet blog sblm pi KL..
Terus menurun unique visitor ini hari..

Oleh kerana semlm berat dah turun..
So, hari ni semangat berkobar2 utk mengekalkan momentum berat itu hingga timbang day esok...
Jadi hari ini hanya sarapan makan ubi rebus sepotong + kek
Lunch.. tak makan..
Petang lak seketul karipap + kek + sushi tesco 3 ketui



Stok baru yang menunggu saat utk ambik gambor..
Dlm bisnes brooch ni..
Nak ambik gambor laa time paling boring sekali..
Pastu boring lak nak edit gambor bagi nmpk shining & sparkling..
Pastu boring lak nak balut brooch..
Pastu boring lak tunggu giliran kat post office..

TAPI.. TAPI.. TAPI...
Dapat order dan duit adalah paling BEST
Mengatasi rasa boring-boring-boring-boring di atas..
So esok jgn lupa hokay..
BROOCHBIZZ ada stok baru...

Budak Ahmad dah okay...
Hari ni dah pesan PIL jangan bagi dia Ribena + Vitagen..
Baru laa tak cirit-cirit lagi..
Tp petang ni dia dah ketagih Ribena.. dok minta gak..
Bagi laa sebotol..

Solivite, Vitagen, Nutrigen dalam peti ais..
Sumer aku dah habiskan..
Tadi g Tesco.. beli air berkhasiat yg lain lak..
Beli Ducth Lady Susu Chocolate + Susu Strawbery..
.
.
.





3 comments:

Mia-Ina said...

jom pakat serbu brooch.beli..beli..

Some1...somewhere...somehow... said...

senang x nk bagi nama2 brooch tu..?

I want to lose weight said...

Selalu aku main hantam saja laa.. Janji ada nama.. hehehe