Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, July 23, 2009

TBL - Week 8 (18/7 - 24/7)

Senario yang sangat jarang-jarang berlaku...
Iaitu dapat mengekalkan berat badan last week..
Selalu mesti berubah turun 100g ke.. naik 200g ke..
Oleh itu mgu ini TIADA PERUBAHAN

117.7kg - 117.7kg = 0 kg


Tetapi.. FAT PERCENTAGE adalah turun...
Selalu mesti menghampiri 80..
Pertama kalinya bawah 70..

Adakah ini hasil 1 mgu tidak makan nasi....
Eh, lupa lak... ada sekali makan nasi malam..


Mgu ni aku tak berapa stress sangat..
Just go with the flow..
Rasa nak makan.. aku makan..
Rasa tak mau makan.. tak payah makan...
Wpun tak turun... ada sedikit bangga aku dapat kekalkan berat..
Sebab kan ke Ahad lepas ada makan KFC..
Pastu ada layan Secret Recipe satu kali...

Mgu 9 ni.. lebih banyak cabaran...
Sebab aku akan balik kampung hari ini smpi Ahad..
Huwaaa.. nenek aku punya pekasam.. wadik...
Jangan nak suh RATAH LAUK je...
Hilang akal ke hape.. ratah ikan masin.. hua hua hua...
Mesti makan dengan nasi panas2 + kicap kipas udang sket..

TIDAK TERTAHAN HOKAY !!!
.
.
.





4 comments:

Kaseh said...

aku pun pengemar Kicap Kipas Udang.. pastu kalau ada ikan pekasam.. pastu ada sambal colek ko tu zel.. mak aii.... giler..terliur.. lapo terus..

Lazyf... said...

selera kiter samo la kak...den pun suko ikan pekasam....huhuhu

HoNEybUneE said...

ikam pekasam??? dok pernah try skali habuk pung...tranung maner ader seme2 tuh.hehehehe...anyway, bukan luper nih zel...p sebok sket 2,3 minggu nih dok dang nok update blog...thank...hadiah tuh dah sampai dah...cantik! Mr Hubby pung suker gak sebab dia pung ader bahagian...hehehehe...gelang tuh putri sulong dah susuk awal2 takut putri ke-2 mengamuk nok jugak. Nanti ongkos lebih soping kat kedai zel...thanks a lot

PFS6450 said...

ok lah tuh, berat tak naik, dan tak turun... berat hamba naik 0.3kg tau bulan lepas, uhuks... tersedak seketika ... keep it kak zel, [erk! akak ker sama umo nih?]...