Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, July 26, 2009

Penang.. AGAIN !!!!

Seperti tabiat biasa...
Kan kami suka p holiday tmpt sama ulang-ulang...
Balik kampung ni.. pi Penang lagi...
Tapi kali ni Papa tak ikut..
Aku, mak aku ngn adik aku + budak Ahmad

Moncong sbb tak dapat naik keretapi Bukit Bendera..
Tiket ada kul 5.30.. time tu baru kul 4.00...
Tak daya laa nak tunggu time hari panas2 terik ittew..
Lain kali la ye budak Ahmad.

Berlengas je budak ni...
Ngn selipar crocs cap ayam yg lebih besar dari kaki..


Sebelum nak balik.. sibuk nak PEACE depan kete polis..
Layankan jelah..
Pastu dia nampak cap yang ada kipas kat dahi tu..
Sibuk NAK.. ee tak koser nak layan...

PEACE lagi hokay...
Baru 3-4 minggu ni dapat buat PEACE..
Sebelum ni... nak buat, jadi III bukan II






6 comments:

Lazyf... said...

hahahahaha...bese la tuh kak dak2 jaman skunk...kalo hamek gambo PEACE tuh mmg da tahap wajibbul ghunnah...samer la gak cam sy nih ha..huhuhu

Kaseh said...

alahaiiii..moncong dier.. ceom kang dak ahmad ni...semua gambo dia buh peace... haha comel jekk

I want to lose weight said...

Dia tension.. PAPA dia tak ikut..
Dah rindu sangat ler tu
Kat sana mmg muncung je

Faizah_Haris said...

wahh ada gaya modell laaa.....hehehe...

Mia-Ina said...

hehe.dh lama tertanya kak zel...kak zel sellau guna ayat "budak ahmad"

hehe...ingatkan sape..mmg dh agak anak ..tp pelik sikit.....

nape ek pgl budak ahmad...saje je asking...sori ek

Layla said...

haha zel, mmg kotor dah kat padang kota tu kan...aku hari tu jln mcm poyo terus pergi kat warung abc din ke hapa kat ujung sekali...huh berebut org amik order..

haha lepas ni mmg setiap kali bergambo peace je le..mcm dak aqiel...takde posing lain dah...;-)