Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 22, 2009

XTVT Hari Gaji

Seperti bulan2 sebelum nyer...
Aktiviti hari gaji ialah pegi ke KUALA LUMPUR..
Hehehhe I like...

Masa entry ni kuar...
Mesti aku tgh drive Tora Terbang dengan penuh keterujaan..
Nmpk je KLCC dari jauh.. senyum lebar je aku...

Tg Malim - KL ni takde laa jauh mana..
Aku pun datang KL boleh kata semgu 1-2 kali pergi..
Tapi pergi lepas dapat gaji adalah sangat heaven hokay..

Cam nak cari kasut raya...
Heheh kasut raya kepala laaa
Puasa pun belum..
Puasa ganti pun ada 2 hari lagi...
Kasut raya konon...

Dapat SMS dari Inche Izman

"KAYA LA YE.. (ni kes aku MMS gambor duit)
JANGAN JADI KOOLING YE...)

kooling tu is keling dalam pronounciation Rawa...
.
.
.







3 comments:

Kaseh said...

wakakakakakkaa koolingggg!! adoiii ko ni zel...ada je vocab baru..

QIQA said...

aii tak merayoo ngan makcik rehan ke

Lazyf... said...

hahahaha....kooling tuh x leh bla...wakakakaka