Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 1, 2009

Mukadimah....


Sorry laa u ols... mungkir janji utk entry petang..
Hari ni akak sibuk sangat ngn menaip bahan Arkib Negara
"SEJARAH PENEROKAAN KALUMPANG"
Sapa yg pernah g Kalumpang Resort tu..
Tau ler Kalumpang ni kat mana..
Aku ni anak jati Kalumpang hokay..

Sejak2 ramai kawan bersaiz XXL hingga XXXXL ni..
Malam-malam aku tak sunyi dah taw..
Wpun Inche Izman takde..
Ada je kawan-kawan baru yang YM aku saban malam..

Ada satu soalan famous..

"PERNAH KECEWA TAK ?!!!"

Soalan tersebut ditanyakan kepada aku yg tak pernah bersaiz XL sejak dari Darjah 6..

Sedangkan Nasha Aziz yg cun lansing cam papan tu pun pernah kecewa..
Ini kan pulak...

Jadi aku membuat keputusan untuk membuat pendedahan...
Leh jadi bahan rujukan pas ni ;)

Sebab aku akan cuti lama..
maka entry selepas-selepas ini akan muncul secara auto-publish..
Jangan kena telan cam entry Makcik Rehan dah ler.
.
.
.

1 comment:

pearls.. said...

tak sabar nih nak baca citer apa yang nak diceritakan...hehehe