Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 21, 2009

What U Give.. U Get Back....

MOTIF ?!!!!!

Oleh kerana ada kawan-kawan yg dah klik nuffnang aku..
Dan aku lak tak klik depa punyer..
Bukan aku malas tau...
Tapi sebab aku TAK TAHU !!!

Oleh itu...

Anak Itik Jangan Disepak
Lepas Klik Tinggal Jejak


PASTU.. MOTIF UTAMA ?!!!!

Jom kita xchange-xchange KLIK jom..
U click I punyer... I click U punyer... (cam SX je kan... :))
Supaya kita sumer cepat jadi kaya..
Ni cam duit terpijak laa kira nyer kan..
Tak payah nak jual brooch...
Tak payah nak jual gelang kristal...
Tak payah nak jual cincin tudung...

(APA LAGI.. KLIK LAA BROOCHBIZZ)

Aku nak kumpul...
Smpi aku boleh beli alat senaman yg jalan2 atas nyer tu...
Apa nama ek ?!!!
Threadmill ke apa camtulah bunyi nyer..
Ala... yg jogging atas tu tak yah kuar rumah tu..
Yang tu laaaaa...

Sbb klu nak harap aku beli pakai duit broochbizz...
JANGAN HARAP !!

Klu nak guna duit gaji...
BOLEH HARAP KE ? !!!
Belum masuk bulan.. duit dah abih bayar hutang piutang..

Klu nak guna saving...
BERHENTI BERHARAP !!!!
(aku mana ada saving...)

Klu nak guna duit Hajah Norlia...
ADA HARAPAN !!!!
(kenyit mata sket...)

SO... PASNI KLIK LAA ADS AKU YE..
NNT AKU P KLIK HANGPA LAK

What U Give.. U Get Back

Tapi korang2 hapdet laa selalu supaya iklan tersebut tidak tido..
Aku perasan sejak aku hapdet minimum 3 kali sehari ni..
Nuffnang aku mmg tak pernah tido...

Bunuh Itik Dalam Bas
U Klik Nanti I Balas
.
.
.






6 comments:

Lazyf... said...

hahahaha...mari kite same2 mengeCLICK nuffnang hoccay...

weeda said...

bunuh itik dalam bas

hahaha....kejam tull... :P

Murni said...

zel...apa kebaikan nak klik nuffnang? tlgler jelaskan boleh gak haku letak lam blog haku lak :D...(ketinggalan tul) sowey tak reti. kami budak baru belajar huhu

Murni said...
This comment has been removed by the author.
I want to lose weight said...

Boleh dapat duit...
Wpun hanya bape hinggit je naik semgu..
Namun duit itu adalah FOC hokay..

Kalau takat nak kumpul rm50..

Makan 2-3 bulan gak...

Murni said...

oooo best gak yer.