Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, July 30, 2009

Selepas 2 bulan...

click image for better view

Walaupun berat aku tak turun tara mana pun..
Dalam 3kg - 4kg gitu je..
Namun perubahan aku sndr dah nampak..
Orang lain tak nmpk apa pun kot..
Sebab takde pun yg tegur..

Wpun body aku takde shape2 cam gitar..
Tapi nampak lurus tepi depan dah kira ok sgt ler tuh..

Berapa berat aku hari ini ?!!!
Petang sat g aku reveal...
Tertinggal lak handphone kat umah..
Lepas snap2 letak atas almari.. terus lupa..

Yang pasti.. perut boncit aku smpi baju kurung mengjungkit tu..
Ala2 dah banyak kurang ler..
Cuma peha, betis, lengan.. tu masih tahap hazab lagi..

Muka cam kurus ke tak ?!!!
Rasa kurang bulat dah kot..
Heheheh.. pagi ni aku je perasan sendirian..

Apa-apa pun.. aku target Syawal ni nak berat 100kg
Harap2 tercapai ler..
Wpun tak cantik lagi pakai kebaya..
Tp kurang laa baju aku menjongkit ke depan..
Dan takde laa sedara-mara tegur..
"Adik Khaleef ni bila nak kuar?!!!"

Grrrrrr...
.
.
.









12 comments:

Kaseh said...

yang..nampak lengan ko da kecik la.. perut pun.. waaaaaaaaaaaaa jeles niii..

ieda said...

ader dik .. ader .. nampak
cayuk2 dik .. harus diteruskan ..

Some1...somewhere...somehow... said...

bahu..lengan..perut nmpk perubahan...

Beattey said...

usaha tangga kejayaan Zel....takkan punya ko jumpa lif dalam arena diet nih...

adha said...

da nampak la perbezaan.. usaha yg tak sia2... chaiyokkkk

weeda said...

waaaaa...tahniah kak!nampak beza dah :)

Lazyf... said...

chaiyok-chaiyok...keep it up!!!

aLiYaHaRiZ said...

ape lak tak de beza zelllll...nampak benor bezanya..akak yg mate spero ni pun boleh perasan tau.

Cayalah Zel..teruskan usahamu dik. akak pasti zel akan menuju puncak..!!

Yeeehaaaa

Mey Mey said...

nampak kak oi...
camner cd exercise TBL..
xmo tlg burn ka..
sy bayar daa...

gerbera said...

nampak beza.
haa..jgn lupa diri lak ye.teruskan usaha. 100kg tu x susah pun. berusahalah!!

sahira said...

zel..xpe..teruskan usaha..slow2 asalkan berjaya..

Mia-Ina said...

dh de sdikit perubahan kak zel...jgn mudah jth ye..teruskan usahamu